Subject: Fwd: 2-7/2849-6 Täiendav pöördumine, KR Majandi OÜ: vastuskiri
From: KR Majandi OÜ <[email-masked]>
To: "Kambja vald", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Timo Varik" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <ker
Date: Thu, 6 Feb 2025 09:43:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kambja valla ettevõte KR Majandi OÜ kordab küsimust, sellele pole Kambja 
vald, selle juhtkond ja mitte keegi ametnikest vastanud - kellele on mõeldud 
vallamuinasjutt,  Kambja Valla Sõnumid 16.01.2025? - "Panustame kõikide 
elanike heaollu. ..... Vallavanem A.Arukuusk":

https://www.kambja.info/kambja-valla-sonumid-nr-1-305/

Reaalsuses Kambja valla pensionäridest vallaelanike elusid ruineeriv Kambja 
valla juhtkond ja selle ametnikud (kaasa arvatud lepingulised), vastake - 
kes on need kõik vallaelanikud, kelle heaollu Kambja vald, enda väitel 
"kodurahu vallavanema", "avatud valitseja, sealhulgas korruptsioon.ee 
<http://korruptsioon.ee/> " A.Arukuusk, sõnul panustab ja millisel moel see 
puudutab KR Majandi OÜ hallatavate kinnistute omanikfirmade osanikke, Kambja 
vallas üle poole sajandi elanud pensionäre, kelle osalusega Kambja valla 
ettevõtetele tekitatakse Kambja valla poolt ilmselgetel korruptiivsetel 
eesmärkidel (vaata allpool eelnev kirjavahetus ja selle meili lisad) 
jätkuvalt suuremahulist majanduslikku kahju ning seda juba aastaid?

---------- Forwarded message ---------
From: KR Majandi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Feb 4, 2025 at 9:48 AM
Subject: Fwd: 2-7/2849-6 Täiendav pöördumine, KR Majandi OÜ: vastuskiri
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Timo Varik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Jüri Org <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked]>, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Marge Einola 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Meelis Jürgens <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, ISAMAA 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Konflikt ei lahene, Kambja valla ametnikkond ei tee katsetki, tüli ainult 
eskaleerub. Ja nii juba aastaid.

KR Majandi OÜ

NB. Kellele on mõeldud see järjekordne munitsipaalmuinasjutt, Kambja Valla 
Sõnumid 16.01.2025? - "Panustame kõikide elanike heaollu. ..... Vallavanem 
A.Arukuusk":

https://www.kambja.info/kambja-valla-sonumid-nr-1-305/

KR Majandi OÜ poolt hallatavate Kambja vallas asuvate kinnistute 
omanikfirmade osanikud, Kambja vallas üle poole sajandi elanud 
pensionäridest elanikud, on reaalsuses juba aastaid kogenud ja kogevad 
praegu jätkuvat Kambja valla, selle juhtkonna ja selle ametnike poolt nende 
elude ruineerimist (kaasa arvatud A.Arukuusk poolt, toonane abivallavanem, 
juunist 2022), nende osalusega ettevõtetele suuremahulise majandusliku kahju 
tekitamist, nende vara vastu suunatud ilmselgeid korruptiivseid rünnakuid, 
seljataga ärategemist, arrogantsust, demagoogiat, hämamist, ignoreerimist, 
pöördumistele ja avaldustele mittevastamist (näiteks pole Kambja vald 
väljastanud peaaegu aasta jooksul maakorralduskavasid vallavalitsuse iseenda 
21.03.2024 otsuse alusel. 04.04.2024 ja 09.04.2024 avaldustele, esitatud 
õige pea aasta tagasi, pole suvatsetud sisuliselt vastata), tühje 
jutuajamisi mitte millestki (näiteks kohtumine valla initsiatiivil valla 
esindajatega 06.11.2024, vald - "me soovime tüli lõpetada", vaata allpool, 
kirjavahetus 10.12.2024, 09.01.2025, 15.01.2025, 23.01.2025, 29.01.2025), 
lihtlabast valetamist ning ilmselget vaenulikkust täiesti varjamatu 
korruptiivse huvi esindamisel (vallavanem A.Arukuusk, endine vallavanem 
I.Lään, endine vallavanem ja tänane vallavolikogu esimees A.Aleksejev, 
vallavolikogu liige M.Võsokov, jurist K.Piirsalu, endine abivallavanem ja 
potentsiaalne kriminaalkurjategija T.Nõmmistu, endine maaspetsialist 
M.Einola, erinevate komisjonide liige M.Jürgens näidetena, indiviidide 
nimekiri on pikem ja see on aluseks Kambja valla ametiisikute korruptiivse 
tegevuse uurimiseks algatatud kriminaalasjale nr.23278050218, samuti kohtus 
arutatavale haldusasjale).

Instrumentaalselt on kogu sellise tegevuse realiseerimiseks rakendatud 
miinimum Kambja valla mitmed vahetunud vallavalitsused (täna enda väitel 
"kodurahu vallavanem", "avatud valitseja, sealhulgas korruptsioon.ee 
<http://korruptsioon.ee> " A.Arukuusk, T.Otsatalo, L.Rosin, R.Tamm, 
E.Jaanus, eelnevalt selgesti eristuvalt I.Lään, A.Aleksejev) ja volikogud 
miinimum alates aastast 2015, kui hakati koostama aastal 2018 vastu võetud 
valla üldplaneeringut (allkirjad toonane vallavanem, tänane volikogu esimees 
A.Aleksejev ja vallavolikogu esimees, tänane volikogu liige H.Sarapuu) ning 
selle käigus ilmselgetes korruptiivsetes huvides KR Majandi OÜ hallatavate 
kinnistute juhtotstarvete ära muutmisest omanikke sellest teavitamata, 
seljataga. Samuti Kambja valla maa- ja ehitusosakond (varasemalt ka 
tagandatud T.Nõmmistu, koondatud M.Einola, hiljutine otsene kokkupuude 
T.Otsatalo, T.Varik, R.Leiten, jurist K.Piirsalu), teadaolevalt Kambja valla 
arengu- ja planeerimiskomisjon ning selle vallavolikogu liikmetest ametnikud 
A.Aleksejev, T.Arumägi, A.Uibo, A.Peda, I.Lään (A.Uibo ja A.Aleksejev on 
hiljuti augustis 2024 lahti lastud eelmise vallavanema ja seejärel volikogus 
maandunud I.Lään kinnitusel pikaajalised "äripartnerid"). Loetletud seotud 
isikute nimekiri pole lõplik.

Viimase varjamatu venitamismanööverdusena suunas Kambja vallavalitsus ning 
maa- ja ehitusosakond KR Majandi OÜ poolt hallatavate kinnistute 
juhtotstarvete (omanikke teavitamata, seljatga muudetud) küsimuse 29.11.2024 
uuesti Kambja valla arengu- ja planeerimiskomisjoni. Komisjon kordas oma 
11.12.2024 istungil lakooniliselt, mida see sama komisjon tegi 14.06.2023, 
poolteist aastat tagasi - juhtotstarvete taastamise küsimus kuulub 
vallavalitsuse pädevusse (vaata allpool, kirjavahetus 10.12.2024, 09.01.2025 
T.Varik).

Lisaks sellele kõigele ignoreerib Kambja valla juhtkond teist, varsti 
kolmandat, aastat järjest, Kambja valla enda revisjonikomisjoni 
ettekirjutust tüliküsimus lahendada ja sellega taastada omanike seljataga, 
neid teavitamata, muudetud juhtotstarbed. Kambja valla revisjonikomisjon on 
vastavasisulised juhised andnud kahel korral, 10.03.2023 ja 04.10.2023 
(revisjonikomisjoni protokollid on manuses).

Ja nüüd siis juba nii valimismoosiselt, Kambja Valla Sõnumid - "Panustame 
kõikide elanike heaollu. ..... Vallavanem A.Arukuusk". Braavo.

Kambja valla juhtkonna ja ametnike (kaasa arvatud lepingulised) väited 
mingitest tegevuste piiramistest Uhti ja Lepiku külades (tüli põhjus), 
ükskõik, mida ettekäändeks tuuakse, on lihtlabane vale ja hämamine, täiesti 
varjamatult korruptiivse varalise eesmärgi huvides. Lingid hiljutistele 
Kambja valla heakskiidetud arengutele Uhti ja Lepiku külades leiduvad 
manuses lisatud failis. Nimetatud failis "Uhti ja Lepiku külade aktuaalne 
ehitusalane arendustegevus, 04.02.2025" leidub veel ka KR Majandi OÜ poolt 
hallatavate kinnistute omanike ja Kambja valla konflikti olemus 
visualiseerituna, 2009 ja 2018 (omanikke teavitamata, seljataga muudetud) 
maakasutuskaartide kujul. Samuti on manuses enne lisatud failis loetletud 
viimaseid arenguid, 2023 aastal koostatud Uhti ja Lepiku külade 
arendustegevuse üldkaart.

---------- Forwarded message ---------
From: KR Majandi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, Jan 29, 2025 at 12:55 PM
Subject: Fwd: 2-7/2849-6 Täiendav pöördumine, KR Majandi OÜ: vastuskiri
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Timo Varik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Jüri Org <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Marge Einola <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked]>, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, ISAMAA 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Meelis Jürgens <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Konflikt on lahenduseta. Aastaid.

---------- Forwarded message ---------
From: KR Majandi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thu, Jan 23, 2025 at 9:47 AM
Subject: Fwd: 2-7/2849-6 Täiendav pöördumine, KR Majandi OÜ: vastuskiri
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Timo Varik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Jüri Org <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Marge Einola <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, ISAMAA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Meelis Jürgens <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Konflikt on lahenduseta. Aastaid.

Kambja valla juhtkonna, valla ametnike (kaasa arvatud lepingulised) ja 
Kambja valla volikogu ning selle arengu- ja planeerimiskomisjoni liikmete 
viimase kolme kuu jooksul korraldatud komejant - "me soovime tüli 
lõpetada" - osutus järjekordseks munitsipaalhämaks, mille ilmselge põhjus on 
vallaametnike ja nendega seotud isikute varaline korruptiivne huvi.

Kambja vald, selle juhtkond ja selle ametnikud (kaasa arvatud lepingulised) 
jätkavad täiesti süüdimatult valla elanikest pensionäride elude ruineerimist 
ja valla ettevõtetele suuremahulise majandusliku kahju tekitamist. 
Nimeliselt - valla "uus" vallavanem A.Arukuusk, abivallavanem T.Otsatalo, 
vallavalitsuse liikmed L.Rosin, R.Tamm, E.Jaanus, valla maa- ja 
ehitusosakonna juhataja T.Varik, juhtiv planeerimisspetsialist R.Leiten, 
juristid K.Piirsalu ja A.Kiisk, Kambja valla volikogu liikmetest arengu- ja 
planeerimiskomisjoni liikmed A.Aleksejev, T.Arumägi, A.Uibo, A.Peda, I.Lään. 
See seotud isikute loetelu pole lõplik.

Kambja valla revisjonikomisjon on teinud Kambja valla juhtkonnale kahel 
korral, 10.03.2023 (varsti kaks aastat tagasi) ja 04.10.2023, ettekirjutuse 
KR Majandi OÜ poolt hallatavate kinnistute juhtotstarvete taastamiseks 
vastavalt 2009 kehtestatud üldplaneeringule (juhtotstarbed muudeti omanikele 
teatamata, selja taga aastal 2018, allkiri toonane vallavanem ja tänane 
volikogu esimees A.Aleksejev. Kas selle indiviidi arvates samasugune Kambja 
valla JOKK nagu hiljutine Tõrvandis asuva paarismaja imeline 
transformeerumine korterelamuks? 2024 aastal nimetatud ehitisele väljastatud 
kasutusloa autorid muide toonased/tänased vallavalitsuse 
liikmed/vallaametnikud  I.Lään, T.Varik, L.Rosin, R.Tamm. JOKK?)

https://tartu.postimees.ee/8034202/hiiglaslik-kahepereelamu-sai-kohalike-vastuseisust-hoolimata-kasutusloa

https://tartu.postimees.ee/8173767/jokkskeem-sai-ilmsiks-hiiglaslikus-kahepereelamus-algas-korterite-muuk

Kambja valla arengu- ja planeerimiskomisjon kinnitas oma istungil 
14.06.2023, poolteist aastat tagasi - KR Majandi OÜ poolt hallatavate 
kinnistute juhtotstarvete kandmine praegu arutatavasse uude Kambja valla 
üldplaneeringu eelnõusse on Kambja vallavalitsuse pädevuses.

Häma ja demagoogiana ning ilmselge korruptiivse varalise huvi realiseerimise 
huvides suunas Kambja valla juhtkond peale 06.11.2024 kohtumist (kohtumine 
Kambja valla initsiatiivil - "me soovime tüli lahendada", vallast osalesid 
A.Arukuusk, T.Varik, T.Otsatalo, K.Piirsalu, A.Kiisk) KR Majandi OÜ 
esindajatega selle küsimuse uuele ringile Kambja valla arengu- ja 
planeerimiskomisjoni. Komisjon kinnitas oma pooleteise aasta tagust 
(14.06.2023) seisukohta 11.12.2024 istungil - ülplaneeringu eelnõusse KR 
Majandi OÜ poolt hallatavate kinnistute juhtotstarvete kandmine on 
vallavalitsuse pädevuses.

KR Majandi OÜ nõuab:

1. Koheselt taastatakse Kambja valla üldplaneeringus kõne all olevate 
kinnistute 2009. a vastuvõetud üldplaneeringus kehtestatud juhtotstarbed 
(2009 ÜP kaardi leiate manuses), sellega tühistatakse aastal 2018 
üldplaneeringus omanike teadmata seljataga tehtud juhtotstarvete muudatused.

2. Koheselt kinnitatakse, täites sellega ka Kambja valla revisjonikomisjoni 
10.03.2023 ja 04.10.2023 ettekirjutuse ning Kambja valla arengu- ja 
planeerimiskomisjoni 14.06.2023 ja 11.12.2024 juhised, praegu menetletavas 
Kambja valla üldplaneeringus kõne all olevate kinnistute juhtotstarbed 
vastavalt dokumentatsioonile, mida kinnistute omanikfirmad, nende osanikud 
ja KR Majandi OÜ on esitanud üldplaneeringu arutelule õigeaegselt (mai 2022 
ja detsember 2022, 30.12.2022 kokkuvõtva pöördumise leiate manuses) ja 
hiljem korduvalt uuesti edastanud (2023, 2024 mitmetel kordadel).

KR Majandi OÜ

NB. Kambja valla juhtkonna väited mingitest tegevuste ja arengute 
piiramistest Uhti ja Lepiku külades, ükskõik, mida ettekäändeks tuuakse, on 
labane vale ja hämamine, täiesti varjamatult korruptiivse varalise eesmärgi 
huvides. Lingid hiljutistele arengutele Uhti ja Lepiku külades järgnevad:

1. Äsja koondatud Kambja valla maaspetsialist M.Einola kodakondsete 
"väärtuslikud põllumajandusmaad" Lepiku külas muutuvad probleemideta 
elamumaaks, kõne all olevate kinnistute kõrval (kas M.Einola ikka koondati? 
Või saadeti algatatud kriminaaluurimise tõttu pakku? Kriminaalasi 
nr.23278050218):

https://www.kv.ee/muugil-2025-aasta-suvel-valmiv-5toaline-eramaja-ka-3649235.html

https://www.kv.ee/muuki-on-tulnud-privaatsed-kinnistud-looduskaunis-3630449.html

2. Liivamäe arenduse transformeerumine kinnistu jagamiseks ja 
projekteerimistingimuste alusel ehitustegevuseks 14.11.2024, Uhti külas, 
kõne all olevate kinnistute kõrval (väljavõte kirjast piirinaabritele):

....."Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/07558 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Uhti küla, Põdra tee 
10 (null) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 ja 
3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseaduse § 42 lõikele 6, peab haldusorgan enne 
haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse 
esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus 
ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste andmise eelnõu (Põdra tee 10, 
12, 14, 16, 18, 22, 24, 26, 30 ja 32). Kui Teie, kui kooskõlastaja või 
arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest arvates 
kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja 
pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks 
või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada. 
Lugupidamisega, Riivo Leiten juhtiv planeerimisspetsialist Tel: 5672 
2025".....

3. Aastal 2014 algatatud Kermo detailplaneeringu (põllumaa jagamine 
elamukruntideks) edasiareng praegu, 2024 detsembris, Uhti külas, kõne all 
olevate kinnistute kõrval:

https://www.kambja.ee/teated/-/asset_publisher/D05VX7a38P3p/content/id/41622527

4. Äsja Uhti külas jagatud (katastrisse kantud 11.12.2024) põllukinnistu 
transformeerumine, kõne all olevate kinnistute kõrval:

https://www.kv.ee/2025-a-valmiv-5toaline-eramaja-uhtil-tartu-kulje-a-3712159.html

---------- Forwarded message ---------
From: KR Majandi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, Jan 15, 2025 at 9:47 AM
Subject: Re: 2-7/2849-6 Täiendav pöördumine, KR Majandi OÜ: vastuskiri
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere,

Selge. Konflikt jääb lahenduseta. ..... "valla dokumendiregistris 
registreeritud."? On see mingi ametkondlik-KOV-bürokraatlik nali?

KR Majandi OÜ

NB. Kambja vald, valla volikogu, valla juhtkond ja selle ametnikud (kaasa 
arvatud lepingulised) sunnivad KR Majandi OÜ hallatavate kinnistute omanikke 
oma vara kaitseks pöörduma järjekordselt Eesti kohtutesse ja Eesti 
Politseisse, ka avalikkuse poole (seda lisaks juba olemasolevale 
tsiviilvaidlusele ja Eesti Politsei poolt algatatud kriminaalasjale 
nr.23278050218 Kambja valla korruptiivse tegevuse suhtes). KR Majandi OÜ 
poolt hallatavate kinnistute omanikud ei nõustu Kambja valla praegu 
"arutatava" uue üldplaneeringuga, ka selle eelnõuga, milles pole arvestatud 
2009 aastal kehtestatud (aastal 2018 omanikke teavitamata, seljataga 
muudetud) kinnistute juhtotstarvetega ja/või üldplaneeringus omanike poolt 
nõutavate maade juhtotstarvetega (esitatud Kambja vallale korduvalt, 
õigeaegselt, alates 17.05.2022).

On Thu, Jan 9, 2025 at 1:33 PM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Vastavalt 29.11.2024 vallavalitsuse seisukohale tutvustasid Timo Varik ja 
Toomas Otsatalo KR Majandi OÜ nõudmisi/ettepanekuid ja vallavalitsuses OÜga 
KR Majand kohtumise järel kujundatud 28.11.2024 seisukohta. KR Majandi OÜ on 
avaldanud järgmised ettepanekud:
1. Koheselt taastatakse Kambja valla üldplaneeringus kõne all olevate 
kinnistute 2009. a vastuvõetud üldplaneeringus kehtestatud juhtotstarbed 
(2009 ÜP kaardi leiate manuses), sellega tühistatakse aastal 2018 
üldplaneeringus omanike teadmata seljataga tehtud juhtotstarvete muudatused.
2. Koheselt kinnitatakse, täites sellega ka Kambja valla revisjonikomisjoni 
10.03.2023 ja 04.10.2023 ettekirjutuse (dokumendid leiate manuses), praegu 
menetletavas Kambja valla üldplaneeringus kõne all olevate kinnistute 
juhtotstarbed vastavalt dokumentatsioonile, mida kinnistute omanikfirmad, 
nende osanikud ja KR Majandi OÜ on esitanud üldplaneeringu arutelule 
õigeaegselt (mai 2022 ja detsember 2022, 30.12.2022 kokkuvõtva pöördumise 
leiate manuses) ja hiljem korduvalt uuesti edastanud (2023, 2024 mitmetel 
kordadel).
- Komisjon kuulas ära ülevaate ja leidis arutelu tulemusel, et esimest nõuet 
täita ei ole võimalik. Kehtivat üldplaneeringut ei saa tagantjärele muuta. 
Teise ettepaneku osas ei näe komisjon põhjust muuta 14.06.2023 koosolekul 
antud seisukohta kinnistute juhtotstarvete määramisel.

Eeltoodust lähtuvalt kinnitame, et Teie poolt tehtud ettepanekud Otsa, 
Tamme, Teemeistri, Sookalda, Lõunakalda kinnistuste maakasutuse 
juhtotstarvete määramiseks on valla dokumendiregistris registreeritud. Täna 
on üldplaneering kooskõlastuste saamisel, mille järgselt vaadatakse veelkord 
üle üldplaneeringu juurde esitatud parandus- ja muudatusettepanekud. Kui 
üldplaneering saab kooskõlastatud, siis suunab vallavalitsus selle volikokku 
vastuvõtmisele ning seejärel toimub üldplaneeringu avalik väljapanek, mille 
raames saadetakse kogu dokumentatsioon ka kõikidele arvamuse avaldajatele 
tutvumiseks ja arvamuste andmiseks.

Võttes aga arvesse kooskõlastuste saamise venimist, siis täna ei oska Kambja 
Vallavalitsus prognoosida, mis ajal üldplaneering jõuab vastuvõtmiseni.

Lugupidamisega

TIMO VARIK
Maa- ja ehitusosakonna juhataja
Kambja Vallavalitsus

(+372) 5684 1033
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: KR Majandi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Dec 10, 2024 at 1:56 PM
Subject: Fwd: Kambja vald versus KR Majandi OÜ

Tere,

Väljavõte Kambja vallavalitsuse 28.11.2024 istungi protokollist, punkt nr.8:
.....
2) OÜga KR Majand toimus kohtumine, kus nende poolt esitati kaks 
ettepanekut, mis vajavad vallavalitsuse seisukohta:

*Koheselt taastatakse Kambja valla üldplaneeringus kõne all olevate 
kinnistute 2009. a vastuvõetud üldplaneeringus kehtestatud juhtotstarbed 
(2009 ÜP kaardi leiate manuses), sellega tühistatakse aastal 2018 
üldplaneeringus omanike teadmata seljataga tehtud juhtotstarvete muudatused.

*Koheselt kinnitatakse, täites sellega ka Kambja valla revisjonikomisjoni 
10.03.2023 ja 04.10.2023 ettekirjutuse (dokumendid leiate manuses), praegu 
menetletavas Kambja valla üldplaneeringus kõne all olevate kinnistute 
juhtotstarbed vastavalt dokumentatsioonile, mida kinnistute omanikfirmad, 
nende osanikud ja KR Majandi OÜ on esitanud üldplaneeringu arutelule 
õigeaegselt (mai 2022 ja detsember 2022, 30.12.2022 kokkuvõtva pöördumise 
leiate manuses) ja hiljem korduvalt uuesti edastanud (2023, 2024 mitmetel 
kordadel).

Vallavalitsus: esimest ettepanekut pole võimalik arvesse võtta ega täita. 
Muus osas suunata volikogu arengu- ja planeerimiskomisjoni koos 
materjalidega (Tsopi ettepanekud üldplaneeringule, revisjonikomisjoni 
protokollid jm dokumendid) seisukoha võtuks.
.....

Väljavõte Kambja valla Arengu- ja planeerimiskomisjoni 14.06.2023 (poolteist 
aastat tagasi) istungi protokollist (protokoll on selle elektronkirja 
manuses):
.....

1. KR majand Heldur Tsopp seisukoha kujundamine korduvatele 
järelpärimistele.

H. Tsopi sõnavõtt: Oleme saatnud Kambja Vallavalitsusele korduvalt kirju ja 
tähelepanekuid. Me soovime, et meie kinnistutele määratakse elamu, tootmise 
ja ärimaa sihtotstarbed, nagu need olid määratud 2009 aastal kehtinud 
Ülenurme valla üldplaneeringus. Oleme teinud ettepanekud juhtsihtotstarbe 
määramiseks koostatavasse Kambja valla üldplaneeringusse, kahjuks ei ole 
meie ettepanekutega arvestatud. Oleme andnud asja arutada halduskohtusse ja 
politseisse, kas seda on vaja, tegelikkuses me soovime vallavalitsusega teha 
tihedat koostööd. Lahenduse võimalus on olemas, pakkuda meile meie 
kinnistute osas kokkuleppe menetlust. H. Tsopp tegi ettepaneku nimetatud 
kinnistute Otsa, Tamme, Teemeistri, Sookalda, Lõunakalda nende 
juhtotstarvete taastamine üldplaneeringusse nagu see oli 2009 aastal, 
määrata praegu koostatavasse üldplaneeringusse.

T. Arumägi oleme kindlasti toonitanud, et oleme volikogule suunda näitav, 
mitte vallavalitsusele.

Toimus arutelu. SEISUKOHT: Kambja vallavalitsusel on koostamisel Kambja 
valla üldplaneering. Hr. H. Tsopil on võimalik esitada üldplaneeringu 
avaliku väljapaneku käigus ettepanekud Otsa, Tamme, Teemeistri, Sookalda, 
Lõunakalda kinnistuste maakasutuse juhtfunktsioonide määramiseks.
.....

Uuele ringile? Poolteist aastat hiljem? Järjekordselt?

KR Majandi OÜ

  <http://email.mg.kambja.ee/o/eJxEzjFWAyEQANDTQCdvmBkWKCjy1CKtNxhgSDYJrm-zen4LC_tf_NP8um67fOhDDu3nQ-f5rTAuQMn2ohhgWC0-0sKI7MleC4cRAucmlFuLrdZISZfBKYw-uqJdCwIG8JC9JyJ0iL4BgmSfl9EJDMO8uLvMehOnaqc-n3LRl7UXQ6_oMjOmKjoaSUwxZF_ZMMjf1WWPht7tXu67m3KTz7667dswXKasD9e2aY9y-sf2p-BvAAAA__83KUOO>